søndag den 2. august 2015

Pakkepsykose.

Shit manner. Jeg lider helt sikkert under en eller anden form for tilbagevendende sindssyge-i-pakke-øjeblikket.

Jeg har lige pakket min kuffert ud efter berlinerturen (klap-klap, kun tre dage efter hjemkomst, klap-klap).

Og.

Vi var af sted tre dage (som i: to nætter). Og jeg har formået at overpakke følgende (og her taler jeg kun om det tøj, jeg ikke har haft på dernede, og som således kunne stables rent direkte tilbage i skabet efter endt getaway):


  • Tre nederdele
  • Et par jeans
  • Tre bluser
  • To par sko


... Vel at mærke til en tur på tre dage. Ja. Jeg har pakket fire nederdele, to par jeans, fem bluser og en kjole. Til en tur på tre dage.

Det er jo fuldstændigt sindssygt.

Især fordi der naturligvis også gik shoppedjævel i mig dernede. Så jeg er kommet hjem med yderligere tre nye bluser. Altså foruden dem, jeg havde pakket hjemmefra.

For at føje spot til skade kan jeg nævne, at samtlige de nyindkøbte trøjer er sort- og hvidstribede. Ikke ulig, i øvrigt, to af de bluser, jeg havde med i kufferten, men ikke gik med på turen.

Shoot me now.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!