onsdag den 6. maj 2015

Hundelegetøj eller sexlegetøj?

Jeg ville have svoret, jeg allerede havde skrevet om det. Altså om, hvor meget hundelegetøj og lebbesexlegetøj helt generelt ligner hinanden.

Men det må have været et af de mange indlæg, der blev ved tanken.

Eller også er søgefunktionen her på bloggen så elendig/mine sprogblomster så upræcise, at jeg seriøst ikke kan finde indlægget ved hjælp af gloser som "sexlegetøj", "hundelegetøj" eller det mundrette: "dildo".

Men nu er CollegeHumor jf. BuzzFeed i hvert fald kommet mig i forkøbet med den store test:

HUNDELEGETØJ ELLER SEXLEGETØJ? 



Helt alvorligt: Homohundene EJER legetøjet på den der første gif. Spoiler alert: Det er hundelegetøj.  Det ER hundelegetøj.

... Og det var decideret flovt første gang vi havde nyt bekendtskab på besøg og "legetøjet" lå på sengen. Hvor 2xHomohund gerne slæber det op. Jeg LOVER, det er sådan, det hænger sammen. Lover.


3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Da jeg så omtalte "fornøjelsesgenstand" syntes jeg at mene, at jeg kunne huske at have set den før, og efter en kort søgning kan jeg nu konstatere, at din søgefunktion virker! "legetøj" plain 'n simple og vupti har du dit indlæg fra juni sidste år (jeg kan godt blive lidt skræmt over, hvad jeg kan huske nogle gange ...).

    Kan du ikke lige lave nogle flere søgefunktionsmysterier, så jeg kan lege blogindlægsdetektiv i stedet for at skrive speciale? Pretty please, vær min overspringshandling nr. 83 i dag ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er seriøst en stjerne. Fantastisk! Tak for hjælpen og jeg skal nok forsøge at sende quizzerier din vej.

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!