tirsdag den 5. august 2014

Åhhhhhh ... jeg *elsker* vandmelon.

Jeg nævnte vist seje, seje, seje Arielle Scarcella forleden. Og så kom jeg jo - i overspringshandlingens hellige navn - til at ... klikke mig videre og videre og videre fra hendes videoer.

Særligt spændende blev det, da jeg klikkede mig forbi Harts youtube.

Hart er med i en god bid af Arielles små videoer (som altså virkelig er værd at lægge vejen forbi), og Hart er oven i købet ret så cute - så glæden var stor, da jeg opdagede, at hun har sin egen channel. Og den voksede (glæden, perverts) yderligere, da det viste sig, at hun også er sjov og MEGAsej på body positivity-måden i sine egne videoer.

Selvom jeg lidt føler, jeg går på rov i kuvøsen. Hun er - hvad? - tyve?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!