mandag den 16. juni 2014

Skoddyr.

Kom hjem efter endt arbejdsdag. En af de travle. Låste mig ind i lejligheden. Blev mødt af to fuldstændigt opkørte hunde ... og dette syn:


Man må alligevel beundre graden af omhyggelighed. Lortehunde. Ikke en men to lp'er fuldstændigt smadrede. Yderligere fem godt gennemgnavede i hjørnerne.

Som for at sige undskyld stæsede Mindstehunden ind og hentede et par trusser i vasketøjskurven. Smed dem samarbejdsvilligt for mine fødder som en form for offergave.

Nej. Nej. NEJ.

Suk. På vej hjem var jeg i tvivl, om jeg nu også havde fortjent indisk til aftensmad. Det er jeg egentlig ikke længere. Og jeg har også fortjent en mangolassi. En stor mangolassi.

2 kommentarer:

  1. Det gør sgu helt ondt i mit vinylhjerte, at se den ødelagte lp på dit gulv. Jeg har en aftale med katten, hvis hun holder sig fra bøger og lp'er, må hun flænse mine lænestole som det passer hende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. R.I.P., The Housemartins og Bachs Brandenburger-symfonier. 2xHomohund var ikke i kridthuset, da jeg kom hjem (det er bare såhåå svært at blive ved med at være sur på dem, fordi de er så fucking søde).

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!