søndag den 3. november 2013

Den Lillebitte Bagedyst

Jeg tænker rigtig meget på Den Store Bagedyst. Muligvis også for meget. Og jeg tænker også ret meget på miniature. Ikke for meget. Men meget. Jeg holder ualmindelig meget af alt, der er småt og detaljerigt og sødt og dækket med smeltede skumfiduser.

Det ved min gode kollega H., der derfor foreslog (i en af vores - daglige - tv-konceptudviklingssnakke. Vi arbejder på at skabe det nye X-Factor. Og blive rige og sådan), om ikke man kunne kombinere de to ting i:

Den Lillebitte Bagedyst

... Gode zoomlinser og femten kagekonkurrenter, der bager småbitte miniaturekager. OMG. Jeg ville se det. Og dette indlæg kan hermed betragtes som et patent.

Hvis I ikke følger bloggen ovre på Facebook (og det burde I altså!), har I i øvrigt måske dette her billedgalleri til gode.

Jeg faldt over det forleden - det var faktisk det, der affødte miniaturekagekonkurrencesnakken - og kom en lille smule i nylonstrømpen ved synet af de bittebittebittesmå anretninger.

Kunstneren hedder Shay Aaron og jeg dør seriøst en (lillebitte) smule indvendig, når jeg kigger på billederne.

SE LIGE BANANEN (som hun også sagde i går).

http://www.flickr.com/photos/shay-aaron/4368025155/in/set-72157618675112894/lightbox/

Og ikke homokagen!


Nåårhhh.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!