mandag den 14. oktober 2013

Otte linjers ingenting. Værsåartig.

Jeg har haft verdens mest indholdsløse weekend.

Inklusiv en indholdsløs tur på værtshus fredag og en indholds- og udbytteløs svampetur i Dyrehaven søndag (kom hjem med tre - tre - karljohanlignende sataner, som vi ikke turde spise, da det kom til stykket). Og en lørdag med absurd meget næringsløst mad og intelligensforladte film.

My god.

Weekenden har faktisk været så indholdsløs, at det både føles som en enorm lettelse og en gigantisk byrde, at det allerede er mandag.

1 kommentar:

  1. Yep, nogle weekender er crap. Men jeg klynger mig til den tanke, at det somme tider er kontrasterne, der giver os værdi. Så tænk bare på, hvor fed din NÆSTE weekend med LL bliver i lyset af den seneste ;-)

    Min egen weekend er blevet brugt på en enkelt velgørenhedsaktivitet, hvor jeg fx. så Bubber (yeeehaaw!), en hyggelig filmaften i Ladyens favn, et skænderi med samme Lady, en forsoning og to frokostcafébesøg. Helt okay. Alt taget i betragtning.

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!