lørdag den 28. september 2013

Tilbage.

Tilbage i København. Uden det, der ligner aftaler hele weekenden (med undtagelse af en omgang eftermiddagshygge på sofaen hos højgravide A. i morgen). Det er godt nok. Ro på.

Det har været en helt afsindigt rodet uge i det århusianske. Jeg har godt nok været ked af det. Men nu sender min far kække sms'er fra post-op. Fx er han lige nu topstolt af allerede at være tilbage på fast føde ("...det er man normalt først efter fem dage. Og her sidder jeg og spiser kylling i karry!") og stæser frem og tilbage med sit dropstativ på gangene på amtssygehuset.

De små sejre og sådan.

Nå. Jeg har planer om at bruge dagen på at få lidt orden på mit hjem. Og hvis I har tid, kan I se denne her video, der trods et noget amerikansk tilsnit alligevel rørte mig ret så meget.

I al sin enkelthed.

Det kom i øvrigt bag på mig, at der er friggin' 29 stater i USA, hvor det er fuldt lovligt at nægte at servicere homoer. Det er jo for sygt. Det er mere end halvdelen!


2 kommentarer:

  1. dejligt at læse om "de små sejre"..

    SvarSlet
  2. så fik jeg set filmen, og har delt alt hva jeg kunne. så rørende og tankevækkende!

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!