onsdag den 21. august 2013

Plat. Undskyld.

Jeg kørte på skateboard ned til Bedstebøssen i fredags. For første gang helt alene. Det gik ... langsomt. Men! Jeg faldt ikke (sejr!). Til gengæld følte jeg mig nogenlunde sådan her alligevel:

Tak, imgur.com
Jeg øver mig virkelig i at være ligeglad med, hvad folk tænker. For nogen stor skateboardstjerne er jeg langt fra. Passerede jævnaldrende mand i mit rullende skildpaddetempo ned ad Sønder Boulevard. Og han sagde noget kækt. Måske "you go girl". Måske noget andet. Og jeg tror ikke, det var venligt ment.

Og apropos "rullende skildpaddetempo", kan I da lige (nu vi alligevel leger sjovheds-gif-legen) se den her video (fordi jeg givetvis aldrig nogensinde i mit liv igen kommer til at kunne droppe det filmklip med et "apropos rullende skildpaddetempo").

Det er en af mine all-time-favoritter. Husk at skrue op for lyden. 


Hæ. Så den lige igen. Og grinede. Igen. Videoen er blevet set mere end 5,4 mio. gange. Jeg har nok forestået ca. 400.000 af dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!