tirsdag den 20. august 2013

Homodemo og kylling i Dexter

Homodemo var mægtig fin. 

Havde nok kun været finere, hvis såkaldt lebbe ikke havde valgt tre kilometers demomarch til at indvie sine splinternye flotte lebbesko (en lebbesko er fladt, lidt råt herreinspireret fodtøj, hvis du vil vide det).

Vabler.

Havde LL i en hånd, homohund i en anden og en klar fornemmelse af, at samtlige homoer, jeg nogensinde har mødt, var der og hilste på. En stor regnbuefarvet familie. 

Sagde nej til Lebberne K&E's forslag om post-demonstruel fællesspisning. Fordi LL og jeg måske/måske ikke havde glædet os det meste af dagen til at spise verdens bedste rester og se Dexter i sengen. 

Vel hjemme hos mig, gik det dog op for os begge, at - O ve! - ingen af os havde tænkt på at tage computer med. Hendes stod i Valby, min efterlod jeg på kontoret (hvor jeg også burde have efterladt lebbeskoene). 

Men LL tog en for holdet. Og mens anden halvdel af verdens lækreste helstegte økokylling hygger sig i ovnen, er hun fanme hoppet over bakken for at hente sin Mac. 

Vi er ret dedikerede Dexter-fans her i huset. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!