onsdag den 3. juli 2013

Noget om Roskilde og lebber og bedstebøsser

Uhada. 

Da der pludselig viste sig en helt lille bitte mulighed for, at Lebben alligevel skulle på Rossen, fløj følgende udveksling frem og tilbage mellem Bedstebøssen og undertegnede henne på Facebook. 

Jeg har centreret teksten, fordi jeg synes, det ville gøre sig godt i digtform. Måske.

(Og kan I så krydse fingre for, at alting går igennem, så jeg kan hænge ud i Smatten med Marie Key og Rihanna i weekenden?)

Lebben:
Hvis det nu var, jeg kom af sted, ville jeg altså mægtig gerne høre Marie Key ved middagstid fredag.

BB:
Ja, det vil du vel.
Så kom over i køen til Rihanna bagefter. Jeg skal i Pitten.
Har det lidt, som om Rihanna bliver højdepunktet i mit liv. Mærkelig følelse.


Lebben:
Ja. 
Det skal nok blive vildt.
Jeg vil med i Loungen. Jeg mener Pitten.
(holdkæftlebbe)


BB:
Potato-potato.
Du mener Fitten, tror jeg.


Lebben:
Det tror jeg også.


BB:
Jeg vil også med i Fitten.


Lebben:
Mener du fissen eller fitnesscentret? 
Jeg kommer i tvivl?


BB:
Fissen.


Lebben:
Det mente jeg nok.
Det her ryger på bloggen.


BB:
Det er godt.

(...Og hvis ikke jeg kommer af sted, bliver det sikkert også bare en dum, kedelige og ganske...ganske vidunderlig festival. Det erindrer jeg i øvrigt, at jeg ordret skrev sidste år også. Men jeg tager forhåbentligt fejl. Så uopfindsom kan jeg ikke leve med at være)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!