søndag den 28. juli 2013

Jeg spiste hendes drømmekage. Så at sige.

Per-fucking-fekt weekend.

Fredag blev hende, jeg kender (i bibelsk forstand), og undertegnede smidt ud af Akademihaven, da vagten med den temmelig sure hund kom rundt med sin lygte klokken 22.

Vi hoppede videre med en six-pack ned på Sønder Boulevard, kastede os på et tæppe og nåede at drikke halvanden dåseøl, før vi begge småblundede. Puttede os sammen under hjørnerne af tæppet og lyttede til alle festerne, inden vi tog os sammen til at smutte hjem i seng. Nærmest før midnat. En uges meditations-retreat med vækning klokken 05(!) har alligevel taget lidt på kræfterne åbenbart.

I går blev delvist tilbragt med hovedet i solen + i skødet på samme lækre dame som fredag. Vi begyndte at fantasere om kroket.

KROKET, sgudda!

Jeg ringede til mine dejlige venner T&S, der droppede planer om Barnaby og hjemmebag på sofaen (jeg er beæret) og i stedet pakkede drømmekagen med i tasken. My GOD, de er nuttede.

Og så drønede vi ellers i Jysk og købte et kroket-sæt, der til den nette sum af 50 kr. helt sikkert ikke er fabrikeret af børnearbejdere i Bangladesh, vi smed en salat sammen og hev en box rosé med ned på boulevarden.

Fandt det mindst knoklede stykke græs, og jeg blev - præcis som T&S - lammetævet i flere runder af det udprægede konkurrencemenneske, jeg kysser med.

Til gengæld åd jeg hendes drømmekage. Som man siger.

Men nu kan jeg nok heller ikke trække udpakning, rengøring og all that jazz særligt meget længere.

God søndag, folkens.


1 kommentar:

  1. Du lyder næsten småforelsket, hehe. Eller i hvert fald temmelig godt tilpas i den dejlige dames selskab. Dejlige damer er fandme også ... øh ... dejlige! Good for you :-D

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!