mandag den 24. juni 2013

Lidt - ikke meget - om oralsex og mænd med skæg.

Tilbage i København. Fyraftenskaffe med Bedstebøssen på Sdr. Boulevard. Snakken falder på mænd med skæg. Eller helt specifikt: At kysse mænd med skæg.

Jeg husker det, som om det kradser ad helvede til at kysse mænd med skæg.

Bedstebøssen spørger:

"Men er det egentlig samme fornemmelse at kysse en mand med skæg, som det er at give en kvinde oralsex?"

Den såkaldte lebbe (moi) konkluderer:

"Nej. Skæg er meget mere stridt og stift end kønshår."

Men lebben er helt på afveje. Vi er på et langt mere lavpraktisk niveau, viser det sig nemlig, idet Bedstebøssen efterrationaliserer:

"Hmm. Nå nej. Munden vender jo selvfølgelig sidelæns dernede."

Punktum.

(PS. Jeg ved, at BB læser med. Og jeg ved, at han, når han læser nærværende indlæg, vil kræve, at jeg understreger, at han altså godt ved en ting eller to om kvindelig intimanatomi. Så det gør jeg hermed. Altså understreger: BB er skideklog på kvinders kønsorganer.)

1 kommentar:

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!