søndag den 9. juni 2013

Alle de følelser for alle de eks'er

Det handler altså lige om Dan Savage igen. Beklager. Men jeg tror, jeg elsker ham.

Episode 344, tid: 31:58:

Lesbisk kvinde ringer ind og er bekymret for, om hendes ret nye kæreste stadig har følelser for sin eks?

Dan Savage svarer:

"Nu er jeg er ikke lesbisk. Men det, jeg kan forstå på alle lesbiske, jeg kender, er at de bestandigt forbliver forelskede i deres ekskærester i al evighed. Så at udelukke en kæreste, fordi hun stadig har følelser for sin eks, er måske en dårlig ide. For hvad sker der, når du så dumper hende? Well, du møder sandsynligvis en ny damekæreste med en eks, hun stadig har følelser for."

Åhada. Du er altså en lille bitte smule 100 pct. spot on, sødeste Dan.

Jeg ved godt, det er farligt at generalisere og afskrive sorte svaner med afsæt udelukkende i egne erfaringer. Men. Jeg holder i hvert fald helt personligt stadig ganske afsindigt meget af alle mine ekskærester. Måske er det ikke decideret romantiske følelser, der er på spil længere. Men masser af følelser anyways.

So there's that.

1 kommentar:

  1. For fanden, det er rart at vide, at det ikke kun er mig. - Både i forhold til Mr. Savage og ekserne.

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!