torsdag den 16. maj 2013

Bedstebøssen og skæreost.

Noget af det bedste i mit liv er min ven M, aka Bedstebøssen. Vi har ikke set hinanden i hundrede år, men her til aften grillede vi (i - grænsende til - stormvejr, men fanden heller om vi ville give op).

Han er den eneste af mine venner, jeg ikke lige lukker toiletdøren hos, når jeg skal tisse. Man skulle jo nødigt gå glip af al for megen snak. Der er intet at berette fra aftenen. Ikke noget, der ville være interessant for eksterne ører som jeres i hvert fald.

Men hold kæft, jeg holder meget af den mand.

En ting jeg til gengæld ikke kan lide og/eller finde ud af er, viser det sig, at skifte streng på min ostehøvl.

Efter at have indkøbt tre stykker ståltråd med knuder i enderne for 20 kr. (er det ikke sygt dyrt eller er jeg bare lesbisk?) i Føtteren, forsøgte jeg i morges at kaste dem om min Osti-høvl (trademark). Uden held. Så skæreost er vitterligt skæreost her i hytten for tiden.

Livet = begivenhedsrigt ad H. til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!