torsdag den 4. april 2013

Koste-rettelse. Vigtigt.

Verdens (aller)bedste Bedstebøsse har bedt mig komme med en VIGTIG rettelse.

Jeg skrev jo nemlig forleden dag om mit rendez-vous med kostekalderen. Og Bedstebøssen og dennes (enorme) manddom var noget stødt over, at jeg havde udeladt en vigtig detalje:

Nemlig faktum, at Bedstebøssi - da jeg sagde "ham der kaldte mig vist lige en kost" - vendte sig om, og sagde henvendt til fremmed Kostekalder:

"Du skal ikke kalde min veninde en kost!"

Bedstebøssi insisterer på, at fremmed mand, der viste sig at have kaldt mig "smuk" og ikke "kost", blev meeeeget bange, fordi han troede BB var min store, stærke kæreste.

1 kommentar:

  1. Det manglede bare! Selvfølgelig skal BB mande sig op og forsvare din lebbe-(mø)-dom ;-)

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!