mandag den 4. marts 2013

Skrøbelig som en lille bitte vintergæk

Mit såkaldt lesbiske liv har krævet kamp til stregen denne vinter. Det kan jeg mærke nu. Jeg har været et bundt af underskud, og det har været meget tæt på at koste mig mit parforhold. Ikke at hverken jeg eller tungsind er eneste årsag i den sammenhæng, men dog en del af forklaringen.
Jeg har ikke behov for at uddybe mere end det, ikke lige nu i hvert fald. For pludselig er himlen ret så blå, og der var både erantis og vintergæk ovre i Akademihaven, da jeg gik tur med homohund og livslebbe i går.
Alting har bare været fucking skrøbeligt i mange måneder. Måske er det ved at vende.


9 kommentarer:

  1. Pøj pøj med vending :-) Håber på optur i parforhold, meget mere blå himmel - og meget mere blog! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det hele er bedre nu - meget bedre. Heldigvis :)

      Slet
  2. Parforholdsnedbrud sucks - hurra for bedring!

    SvarSlet
  3. Kære såkaldte lebbe, det var dejligt at høre fra dig igen. Din blog har været mit faste lille overspringsritual gennem min egen på flere måder benhårde vinter og pludselig var du helt væk i lang tid. Godt at høre, at der er bedring. Det er der også her og jeg kan ikke vente til at gå tur i foråret med min egen livslebbe lige om lidt! Peace & love fra en anden skrøbelig vintergæk.

    SvarSlet
  4. vente MED at gå tur skulle der jo stå...

    SvarSlet
  5. Jeg kender alt til tungsind, især i vintertiden, og det glæder mig umådeligt, at du tilsyneladende er kommet hel-skindet igennem denne vinter, som har været slem. For dårlig sommer sidste år. Thumps up til dig og livslebben!!

    SvarSlet
  6. Kære søde fremmede mennesker. Det kommer til at lyde all american, men for filan hvor er det rart at læse jeres kommentarer. Bliver helt rørt. Tak. Og husk: perikon og D3-vitamin er seriøst vejen frem, når man mangler sol og lys og varme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Anonym 6.marts 2013 (kun anonym, fordi jeg ikke kan finde ud af at svare med min email!) Jamen, jeg kan da slet ikke undvære din fede og skønne vinkel på vores såkaldte lesbiske liv... ;-)

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!