fredag den 8. marts 2013

Glædelig kampdag, sgudda

GLÆDELIG KAMPDAG, LEBBER!

Sådan her fejrer de Kvindernes Internationale Kampdag i Herning. Det kan man så græmmes lidt over, hvis man gider. Kageopskrifter, slanketips og mænd ingen adgang.

I Rusland sker det her - også en skønno måde at tilbringe dagen. I fængsel.

Nå jo, og på Ekstra Bladet vælger de den her nyhedsprioritering i dagens anledning. Så det.

Screenshot af forsiden på EB.dk i dag kl. lidt over tolv. 

Og så vidt jeg husker, har min ven D., der bor og arbejder i Shanghai fortalt mig, at kvinderne på hans kinesiske arbejdsplads hvert år bliver forkælet 8. marts. Vi snakker manicure og sådan. Så fint. Så man kan fejre kampdag med pæne negle. Det er sgu vigtigt shit, det der.

3 kommentarer:

  1. Jeg snager lige ind i dit lesbiske liv ;)

    SvarSlet
  2. Hallå hallå. Glædelig kampdag til dig også! (...Tre dage forsinket, men hva...)
    Jeg ville bare påpege, at du burde se denne vanvittigt elokvente artikel fra Information.dk http://www.information.dk/453695

    Specielt kommentarerne er voldunderholdende.

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!