tirsdag den 4. december 2012

Hvad kan Malmø, sådan rent lesbisk?

Min kæreste er jo verdens bedste. Det har jeg vist nævnt. Derfor har jeg inviteret hende til Malmø på et hotel og noget med glögg og skøjtebane og kalas og ficka i weekenden. Hele weekenden. Som tak for, at hun har hjulpet mig gennem komplet uoverstigeligt uforudset umulig håndværkertilbudsfase.

...Men hvad kan Malmø egentlig? Hvor skal man drikke sin alkohol - og kan man overhovedet homofeste Hinsidan?

Vi skal bo i centrum. Tæt på Gustav Adolfs Torg. Og vi skal selvfølgelig forbi Mølla. Men det er ved at være en del år siden, jeg havde min faste gang - og min bedste bästis - i det sydsvenske. Hun flyttede til Århus og fik sig et barn (og gar guddødeme endnu et på vej nu), og jeg afsluttede de fag, jeg tog på Lunds Universitet, og kom aldrig igen.

Så: Va görrrr jag, ni måsta väl hjälpa en flata på resan?

Hvor skal man spise? Drikke? Shoppe? Se på pæne ting?

Alle forslag bydes velkommen!

4 kommentarer:

  1. Tror nok I vil fika og ikke ficka =lomme.. ;)

    Men synes I skal ud en lille tur til Bo01 i Västra hamnen - meget hyggligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jubiii! Det lyder spændende - jeg var lige ved at spørge, men så googlede jeg og blev helt hooked - jeg har slet ikke hørt om det initiativ, og det lyder så fint. Det skal vi. Spørgsmålet er, om du også ved, hvor vi skal homofeste?

      Slet
  2. Der er i Malmø et sted som hedder Lesbian heaven... Har ikke selv været der, men der er efter sigende labre tøser og dyre sjusser ;) God tur.....

    SvarSlet
  3. For the record: Lesbian Heaven kan ikke anbefales

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!