søndag den 9. december 2012

For 3000 kroner Ikke-Sex, tak

Tilbage fra jordens mest kiksede lesbian romantic getaway i Malmø. Kan I tælle til to gange influenza?

Skønne planer om byture, fuldskab og gode middage måtte i al hast omgøres til mad på værelset, kanelbullar, vand med smag/vatten med smak og plock själva-godis fra Pressbyrån. Og dårlig tv. Og mig der lagde kolde omslag på dødssyg(-ish) kærestes varme pande. Hun var hårdere ramt end mig.

Jeg så det samme afsnit - og jeg lyver ikke - af Two and a Half Men (nok til referatet verdens mest forrykt ringe tv-serie i øvrigt) tre gange. Tre. Gange. Og spillede alle offline-spil, min telefon kunne tilbyde, fordi jeg var for doven/dårlig til at finde koden til wifi. Henne på bordet.

Nu hjemme i Danmark igen - og hej vinter i øvrigt - med kolde tæer og alt for meget fattigere i forhold til hvor relativt lidt sex, den dyre kingsize-hotelseng gav mig. Øh ja - Det skal køres gennem en cost/benefit-analyse. Lorteinfluenza. Men sandt. Svært at tungekysse, når mundvand blander sig med den salte smag af snot. My god.

Og - ikke for at gøre mig sjov på verdens ældste vittigheds bekostning - Men toget, der kørte fint fra Malmø over Triangeln og så videre gennem svensk snestorm, satte ud så snart, vi ramte dansk jord og dansk snestorm.

Først den obligatoriske "Vi skal liiiige vente lidt, før vi kan køre videre", der bliver til den ligeså obligatoriske "Vi skal holde her en halv time. Tretti minuter", der naturligvis traditionen tro munder ud i en "Alle skal stå af, toget kører nu tilbage til Malmø". Heldigvis var vi de eneste i verden, der skulle fra Kastrup til KBH med metroen. Not.

Åh, DSB for fanden da også. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!