torsdag den 4. oktober 2012

Post til lebben

Kan I huske den følelse, man får i kroppen, når der ligger et personligt brev i postkassen? Det sker ikke så ofte længere - men jeg havde fx en penneven, da jeg var ung.

Jeg havde svaret på hendes annonce i MIX. Vi kunne begge to godt lide 2unlimited og lasagne og hadede spinat og falske mennesker, vil jeg tro. Åh, falske mennesker er bare det værste.

Men det var bare så hyggeligt, når der var post fra Camilla fra Fakse Ladeplads. Får altid lyst til at skrive det i ét ord: Fakseladeplads. Det lyder som noget dejligt, man kan spise. Jeg er ret sulten lige nu.

Nå. Men det jeg ville frem til var egentlig bare, at det er præcis den følelse, det stadig vækker i mig, når jeg får post fra jer, dejlige lebber. Når I lægger kommentarer på mine indlæg, når I sender mig fine mails og når I skriver på Facen. Jeg er vild med det.

Hey - og husk lige at deltage i konkurrencen - du kan nå det endnu (frist: fredag kl. 12).

5 kommentarer:

  1. ha ha, det havde jeg helt glemt: falske mennesker. "hun er bare så falsk". Ja, det sagde man. Eller "åh, det er bare så påtaget". Det havde jeg en veninde, der sagde til alt og alle, hele tiden.

    SvarSlet
  2. Jeg vil lige give dig endnu et ord at smage på, hvad med Sterup Vestermark, altså Sterupvestermark! Smager det af noget?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det smager af chokolade. Eller også er jeg bare ret så sliksulten (no pun intended) lige nu.

      Slet
    2. Lidt slikke-sulten er man vel altid ;-)
      Din faste læser!

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!