onsdag den 3. oktober 2012

Lebber og deres hår

OMG. Konkurrencen er kilde til daglige grin.

Mit yndlings i den forbindelse er, at virkelig mange af historierne indeholder detaljer omkring gøren-sig-lækker-inden-date-processen. Og virkelig mange af disse indeholder detaljer om at sætte hår.

Hvad er det med lebber og deres hår?

Min ene lebbeveninde, en meget kærlig og god kvinde, bliver grænsende til panisk, hvis man nærmer sig hendes sirligt satte hår (naturligvis formet over læsten 'mohawk').

Måske forstår jeg det ikke, fordi jeg ikke har været korthåret, siden min mor klippede min lange hestehale af mig, da jeg var syv. Fordi jeg - indrømmet - måske nok var en lille smule hysterisk omkring friseringstid.

Så røg håret og jeg stod tilbage med noget, der kun manglede en pisk i nakken for at være ren usselhed.

En bekendt sagde til mig for nyligt, da vi iagttog en ung og meget smuk kvinde med helt, helt karseklippet hoved, at "det virkelig (karseklippet) er den ultimative skønhedstest". Kan du bære så kort hår, er du virkelig smuk.

Jeg kunne ikke engang bære de fem centimeter mere, jeg trods alt havde på hovedet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!