søndag den 28. oktober 2012

Hvor var lebberne?

Puhada.

Jeg drønede - med indbygget lur - mere eller mindre direkte fra Polen til Helsingør, hvor min allerbedste bøsse holdt sin kandidatfejring hos forældrene. 

Mig og Bedstebøssen blev hængende som de sidste og drak os småsnalrede med hans forældre i et yndigt bindingsværkshus, tog toget med en pose øl tilbage til København lidt over midnat, direkte til Cosy med hurtig afstikker hos ham inklusiv vodkashots (my god, min hals) og videre på Never Mind. En afsindig begivenhedsløs aften af den bedst tænkelige slags.

Havde lang snak med biseksuel bekendt - mand - der var mere og mere overbevist om, at han er bøsse. Selvom han aldrig har haft hardon når han har været sammen med mænd. Han spekulerede på, om det var et tegn på noget. Jeg måtte være ham svar skyldig.

For øvrigt - Der var pakket med mennesker både på Cosy og Never Minds - men nærmest udelukkende med bøsser. 

Hvor var lebberne i går?



1 kommentar:

  1. At være bi er ikke nemt. Men jeg har det som tyven, der tror, at alle stjæler. Jeg er bare ikke tyv!

    Sød lille log, du har...

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!