mandag den 13. august 2012

Oprør med fissen

Så har I mig tilbage. Jeg arbejder i en branche, der fejrer sig selv(-højtideligt) to gange årligt, senest sidste uge - gæt selv hvilken. Det giver mig arbejdsdage på den forkerte side af 14 timer . Til gengæld rummer en arbejdsdag også hårde, hårde punkter som "at drikke gratis champagne med udsigt til Jim Lyngvild", så det går lige.

Nå. Men en Facebook-bekendt postede det her billede fra priden på Island i dag: 
"Free pussy riot"

Historien bag det russiske punkband Pussy Riot kender de fleste vel efterhånden - ellers er den forklaret lige her.

Men årsagen til, at fotoet ovenfor er ekstrainteressant, er, at personen under den orangerøde raid-hue på vognen er ingen ringere end den reykjavikanske (!?) borgmester Jon Gnarr. Sgu. - Som Facebook-vennen kommenterede på billedet: "Glæder mig helt vildt til at se, hvad Frank Jensen gør på lørdag til CPH Pride."

Det glæder jeg mig også til. Men jeg ved ikke helt, om jeg kommer ud og ryste med nummi på lørdag. Jeg skylder nemlig lidt på hundesitterkontoen efter en benhård modeuge, så hvis Lebben I Mit Liv insisterer på alkotid med sine homoer, stikker jeg med gode miner piben ind og venter en uge med mine egne udskejelser. Jeg har heller aldrig været så tosset med Hal D.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!