torsdag den 12. juli 2012

Undskyld på forhånd

Skønne lebber og vedhæng (strap-ons, forstås).

Jeg ved godt, at jeg her på bloggen lever et dovent såkaldt lesbisk liv i denne tid. Der er ikke megen aktivitet, hverken anskuet kvali- eller kvantitativt. Undskyld.

Jeg har sommerferie og opfører mig i den forbindelse ualmindeligt ikke-lesbisk. Hvis vi da ser bort fra, at jeg har haft sweatpants på i tre dage i træk. Og at mit hår er så fedtet, at det kunne forveksles med en hanekam.

Så jeg har intet nyt at tilføje. Det kommer med andre ord kun drypvist de næste par uger.

Undskyld på forhånd.

Til gengæld kan I glæde jer (eller frygte eller rynke brynene) over, at der snart er nyt på Homotropolis-fronten - og det indlæg havner selvfølgelig også lige her efterfølgende.

2 kommentarer:

  1. tror slet ikke jeg kan beskrive min kærlighed til din blog!!!!!

    TAK! hæhæ

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sgudda mig, der takker. Husk at dele bloggen med alle DINE lebber. Tak.

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!