tirsdag den 17. juli 2012

Er mænd pæne?

I morges da min kæreste tog på work (jeg har jo ferie, har jeg nævnt det?), tog hun en undertrøje på under sin skjorte, og hun er bare så hottt i undertrøje. Det går lige i trussen. Eller i manglen på samme. Jeg sover bundløs. Primært af dovenskab. Nej. Udelukkende af dovenskab. Undertøj er besværligt. 

Nå. Men det, at synet af min kæreste i en wifebeater har den effekt på mig, fik mig til at tænke på en anden situation. For i forgårs da jeg gik hjem fra byen forbi Rådhuspladsen og Tivoli, hvor der i ferietider er fuldstændigt tæt af turister, passerede jeg tæt forbi en (anden) smuk kvinde. Androgyn i det. Korthåret, spejlglas-wayfarers, brune stumpebukser, sejlersko og en - hvis ikke jeg husker galt - gul t-shirt.


Jeg tog seriøst mig selv i at søge hendes blik bag brillen og bide mig i læben. Og jeg er ingenlunde nogen stor flirt. En anden dag skal jeg fortælle, hvordan jeg i sin tid scorede Lebben I Mit Liv. Uelegant må være nøgleordet.

Kvinden var så lækker. Helt væk i coolness og garanteret turist (jeg var lige ved at tilføje "ellers ville jeg have set hende før"). Og havde nogenlunde samme effekt på mig som Livslebben har. Og som de fleste

Men det fik mig bare til at tænke på, om jeg nogensinde har fået samme sus i maven ved synet af en lækker fyr. Jeg kan ikke huske det.

I ved jo, at jeg for nyligt brugte det meste af min nat på at se "For lækker til love". Og fordi Boffy(!) seriøst selv ser sig som guds gave til x-kromosomet, kom jeg i tvivl om, hvorvidt han vitterligt ER lækker, eller om jeg har lidt ret, når jeg synes, han ligner en af de onde vampyrer fra Buffy The Vampire Slayer. Og det gik seriøst først i det øjeblik, jeg nedfældede ordene, op for mig, at det faktisk er ret sjovt i sig selv. Boffy(!) ligner Buffy.


Så jeg spurgte Livslebben. Hun mente, at han ikke var noget særligt, men gennemsnitligt pæn. 

Har jeg nogensinde fået sug i maven idet jeg har krydset en smuk mands vej? Jeg erindrer det ikke. 


Til gengæld kan en lækker lebbe virkelig få det til at svimle for mine øjne.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!