onsdag den 6. juni 2012

...Mens det lesbiske jern er varmt

Wowsi. Og så havde jeg pludselig 1000+ sidevisninger om dagen. Hvem skulle have troet, at mit lillebitte lesbiske liv kunne tiltrække sig den grad af opmærksomhed.

Dog har min dejlige veninde og hausfraublogger Julia nok en del af æren. Hun dirigerede nemlig med et sweeeet indlæg på TheVintageHausfrau i går en god portion trafik i min retning (tak dejlige bästis!).

Nå. Man må smede mens det lesbiske jern (høhø) er varmt, og derfor har jeg igangsat projekt LESBIAN YELLOW PAGES(!). Du finder udgangspunktet lige her. Det bliver noget med en hurtig oversigt over gode danske lebbesteder. Formen er stadig løs. Ligesom gækken. Hold nu kæft, din dumme lebbeblogger.

Men listen over lebbesteder må - og skal - være meget, meget længere end de sølle fem bud, jeg har. Så smid lige dit input i kommentarfeltet - så tilføjer jeg løbende til glæde for gud, konge og hele det friggin' lesbiske fædreland.

Med andre ord: Lebber! Hvor er det dejligt at komme (høhø)? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!