fredag den 8. juni 2012

Hund. Hund. Huuuund.

Jeg har en hund. Og. Jeg har delt to flasker crémant plus det løse med Lebben I Mit Liv.

Vi passer lånehund. Det vil sige: Mere end semifuld i sofaen. Med en fransk bulldog på hver side. Dårlig spotifyplayliste på compen. Og røde kinder.

Jeg har det ok.

Jeg hader mig selv for den her post. Den er halvanden linje fra livsstilsblog. Jeg bebrejder boblerne (og hader mig selv lidt ekstra for at skrive "bobler").

Hjælper det, hvis jeg skriver, at mit hjem kunne betegnes som universets ulækreste? Jeg har simpelthen ikke været grundig nok i oplæringen af Lebben I Mit Liv.

Her. Flyder. Min vovse er ved at udvikle allergi, så meget støver her. Seriously.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!