torsdag den 28. juni 2012

Hold kæft en 1970'er-busk

Jeg havde en mandlig elsker, da jeg var i begyndelsen af tyverne. Lad os kalde ham F. Første gang han gik ned på mig, faldt følgende ord:

"Hold kæft, en 1970'er-busk."
Og ja, han talte om min kønsbehåring.
"Hold kæft en 1970'er-busk!"


Jeg var vel 23 år, havde aldrig skænket intimbarbering en tanke, og min nedre frisure var altså 100 pct. au naturel.

Her bedes nye såvel som tilbagevendende læsere have i baghovedet, at jeg  (aka jødisk-udseende) med alt, hvad dertil hører af aggressiv hårvækst.

F var ret ligeglad - det blev først problematisk, da jeg rent faktisk begyndte at barbere mig og så alligevel var for doven til at gøre det grundigt.

"Det må være enten eller," sagde F og fortsatte:

"...ellers stikker det ad helvede til."

Så jeg lod skægget stå for ikke at give ham skægpest.

Siden har jeg selv slikket fisse. Og jeg må sgu indrømme, at det faktisk rent logistisk kan være en fordel med lidt tilretning i de nedre regioner. Og jeg er altså ingenlunde til det glatbarberede look - jeg vil faktisk gå så langt som at kalde det frastødende. Jeg kan godt lide en såkaldt trekant på mine damer.

Men rent praktisk kan lidt trimning i kanterne varmt anbefales. Så man ikke vikler hår om tungen, når man udfører sine sindrige orale gulvøvelser. Det kan faktisk være smertefuldt. Sådan lidt papercut-agtigt, bare i munden.

3 kommentarer:

  1. If there are two paths a consumer can go down when buying
    a new car, then give it a try. Buying a fleshlight Adult ToyMany handheld pussy/anal sex simulators are called
    fleshlights, although 'fleshlight' is actually a particular brand.
    But, to any range of people and especially women around the world to permit
    us to give some of it away to imaginary beings.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet