lørdag den 23. juni 2012

En mand, tre damer. Inklusiv en heterodame, sandelig.


Dette indlæg er fortsat fra i går.

Nå. Men jeg har altså, siden jeg skrev dette indlæg for to år siden, været i seng med yderligere én mand og tre damer.

Heraf:

- Et stk. Lebben I Mit Liv
- Et stk. frustreret kvinde, jeg mødte en sen nat på Vela efter en våd fødselsdag. Hun var gift og havde barn, og mine (såvel som hendes, vil jeg tro - hun var hurtigt ude af døren) moralske tømmermænd ankom med den kvalme, der var en logisk følge af alkoindtaget. Men hun synes, jeg var fantastisk, og det var virkelig dejligt. Jeg håber, hun fandt ud af det med sin dame.
- Et stk. heteropige, som var klædt ud som mand i anledning af en hipster-temafest. Det er fanme svært ikke at blive nysgerrig, når kvinder har overskæg på. Vores fælles veninde sagde: "Glem det, hun er lige så heteroseksuel som dagen er lang". Og jeg sagde:

"Challenge accepted." (Og følte mig som lidt af en player, da missionen lykkedes.)

Det var hyggeligt nok. One-night stands bliver sjovere, desto ældre man bliver, har jeg erfaret. Man nyder mere og slapper mere af.

Men så mødte jeg jo også Lebben I Mit Liv. På Never Mind, mind!

Det startede meget løst. Jeg forklarede hende, at jeg ikke var parat til et nyt forhold, og vi så hinanden på den absolut mindst platoniske måde, man kan forestille sig. Vi fik så at sige ikke ret meget søvn i den periode.

Men I kender historien. Jeg var nyslået single, så det skulle jo ikke 'være noget', vel? Jeg var ikke parat til et forhold, vel?

Nej. Men så ytrede Lebben I Mit Liv ordene (jeg bliver stadig ret så blød i knæene, når jeg tænker på det):

"Jeg vil hellere have dig så meget, som jeg kan, og som du kan overskue, end slet ikke have dig."

Og i løbet af et par måneder, fik hun mig overbevist. I løbet af endnu et par måneder anskaffede vi os en hund. Man er vel lebbe.

Gåde: Hvad kalder man anden date i en lesbisk relation?
Svar: Flyttedag


2 kommentarer:

  1. Ååååårh...sikken sød historie..atlså med hende i dit liv lebben :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Med til historien hører imidlertid også, at jeg altså entrerede Never Mind tidligt om morgenen i en såkaldt syvhestes, udså mig Lebben I Mit Liv (hun er hotttt), samlede mit mod (der skulle relativt lidt til - syvhestes-brandert, remember?) og gik over og spurgte hende, om hun ville danse.

      Hun kiggede på mig og svarede: "øh...nej."

      Men vi endte nu alligevel med at tage hjem sammen.

      Mig: 1 - Lebben I Mit Liv: 0.

      Slet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!