søndag den 17. juni 2012

Boyfriend.dk - en undersøgelse over tid

Har jeg overhovedet fortalt, at jeg har en Boyfriend-profil? Mest for at følge med. Lige som alle de andre.
Dog nåede jeg aldrig at dele en drink med Vådepilotjakker. Desværre. Agtigt.
Jeg kan ikke vænne mig til at kalde det Girlfriend.dk - jeg finder det både mere queer, mere quirky og mere distanceret at kalde det Boyfriend. Så det fortsætter jeg altså med. Girlfriend fandtes alligevel ikke, da jeg var aktiv derinde. Hold kæft hvor irriterende lige at definere sig selv som queer og quirky, dér.

Første gang, jeg havde en profil på Boyfriend, var jeg helt nyudsprungen. Det var så spændende, og jeg var på et par dates, som jeg faktisk efterfølgende - går det i dette øjeblik op for mig - har gjort mit yderste for at fortrænge. Mere om det en anden gang.
Dog nåede jeg aldrig at dele en drink med Vådepilotjakker. Desværre. Agtigt.

Men jeg har altså stadig - eller igen - en profil derinde. Og selvom jeg glemmer, jeg har den, logger jeg altid troligt ind, når jeg hver anden uge får en "Boyfriend savner dig!"-mail. Og så ser jeg lige, hvad der sker.

Og den sjoveste udvikling fra dengang, hvor jeg rent faktisk mødte min første lebbekæreste online og til i dag er, at jeg seriøst kender eller genkender i hvert fald 20 pct. af alle de jævnaldrende damer, der er derinde.

Lebbelivet er deprimerende begrænset. N'est ce pas? 

2 kommentarer:

  1. Oui. Jeg holder også sørgeligt fast i min Boyfriend-profil (heller ingen Girlfriend til mig - seriøst, hvad sker der også lige for, at et homo-site vælger et lyserødt layout til "pige"-siden og et stålgråt til det modsatte køn? Alle ved, bøsser elsker pink. Og P!nk), og ved faktisk ikke helt hvorfor.

    SvarSlet
  2. "Man må jo følge med," sagde hun og bladrede videre i Billedbladet.

    SvarSlet

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!