onsdag den 23. maj 2012

Lad os snakke om det

Mit eneste rigtige heteroseksuelle forhold var udfordret. Af talrige årsager. Hvoraf den mest presserende måske nok var, at jeg er til piger. Tænker jeg.

Men en anden årsag til udfordringer var mit behov for at tale om tingene. Taaaale om tingene. For mig er kurrer på tråden først rigtigt rettet ud, når vi har talt om vores føøøølelser. Det gjorde vi meget i mit første lebbeforhold. Talte om følelser. I mit næste talte vi ikke så meget om (hendes) følelser. Og heller ikke i mit nuværende. Jojo - jeg KÆFTER OP om MINE følelser. Men hun er mindre meddelsom.

Jeg tror helt fejlagtigt og normativt, at jeg troede der var mere følelsessnak i lebberelationer.

Der tog jeg vel nok fejl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv noget sødt (eller sjovt eller klogt eller dumt og snedigt eller såkaldt lesbisk)!